Η σειρά LINEA STATIC περιλαμβάνει μια ξεχωριστή κατηγορία μεμβρανών, με ειδικά χαρακτηριστικά, που την διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες μεμβράνες.

Χαρακτηρίζεται από την πανεύκολη τοποθέτηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μόνος του, μιας και στέκεται στο τζάμι ηλεκτροστατικά, χωρίς ίχνος κόλλας.

Διατίθεται σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων σε ολογραφήματα, βιτρώ, αρχιτεκτονικά, ανάγλυφα & φυσικά μοτίβα.

Η διάθλαση του φωτός πάνω στην επιφάνεια της μεμβράνης, δημιουργεί ένα πολυπρισματικό οπτικό φαινόμενο, προσδίδοντας τρισδιάστατη εικόνα, εκπέμποντας ιριδισμούς ή αναπαράγοντας τα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Οι μεμβράνες αυτές προσφέρουν πλήρη ή σχετική ιδιωτικότητα διαχωρίζοντας χώρους που οριοθετούνται απο υαλοστάσια.

Μεταμορφώνουν εντυπωσιακά οποιοδήποτε τζάμι ή Plexi-glass.
Τοποθετούνται εύκολα και γρήγορα, ψεκάζοντας το τζάμι με νερό.
Έχουν τέλεια και ισχυρή πρόσφυση στο τζάμι, με άψογο αισθητικό αποτέλεσμα.
Είναι ηλεκτροστατικής επικόλλησης (δεν έχουν κόλλα).
Δεν αφήνουν κατάλοιπα κατά την αποκόλληση.
Μπορούν να αποκολληθούν εύκολα και να ξανατοποθετηθούν σε άλλο τζάμι.
Παρέχουν πλήρη προστασία από την υπεριώδη(UV) ακτινοβολία (99%).
Δέν χρειάζονται συντήρηση.
Έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής.
Διαθέσιμες σε πλάτος 46 & 92cm.

ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

GLC-1041 Venetia Rubi GLC-4601
GLC-1041 Venetia Rubi GLC-4601
       
Geo Formas D-150 Iris
Geo Formas D-150 Iris
       
Osaka GLC-4602 D-70 GLC-1067
Osaka GLC-4602 D-70 GLC-1067
       
GLC-1068 RHOMBUS Rice GLC-1084
GLC-1068 Rhombus Rice GLC-1084
       
Codol Niagara Avignon Agata
Codol Niagara Avignon Agata
       


ΑΝΑΓΛΥΦΑ

Babilon-GLS GLS-4651 GLS-4652 GLS-4654
Babilon-GLS GLS-4651 GLS-4652 GLS-4654
       
GLS-4657 Neo Panda Classic
GLS-4657 Neo Panda Classic
       
Enigma GLSE-1089 GLSE-1090
Enigma GLSE-1089 GLSE-1090  
       


ΒΙΤΡΩ

Tattoo Colonia
Tattoo Colonia    
       


ΦΥΣΗ

  
Babilon Roma Holland-Clear GLC-1058
Babilon Roma Holland Clear GLC-1058
       
GLC-1055
GLC-1055  
       


OFFICE

Office Check GE-4601 Mayo
Office Check GE-4601 Mayo
       
Hitech GLC-1073 GLC-1069 GLCP-1069 GOLD
Hitech GLC-1073 GLC-1069 GLCP-1069 GOLD
       
Hitech Nagoya Zarame Zarame Grey
Bolonia Nagoya Zarame Zarame Grey
       
Tears Travelling Nimbo Sidney
Tears Travelling Nimbo Sidney
       
Garbi
Garbi      
       


ΦΙΜΕ - SUN PROTECTION

Square Grey Cube Grey Mayo Grey Ceramic Grey
Square-Grey Cube Grey Mayo Grey Ceramic Grey
       


ΨΑΘΩΤΑ

MPC-4625 WEAVES BEIGE
MPC-4625 Weaves Beige    
       


ΠΑΙΔΙΚΑ

D-218 Noel Tweety-31 Tweety 32
D-218 Noel Tweety 31 Tweety 32
       




ΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

(Απόσπασμα μελέτης σχολής αρχιτεκτόνων Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου)

Οπτική ολογραφία είναι η τεχνική της τρισδιάστατης απεικόνισης αντικειμένων σε φωτοευαίσθητες επιφάνειες ειδικών φιλμ. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί τα φαινόμενα της συμβολής και περίθλασης του φωτός. Το ολόγραμμα ανακαλύφθηκε και ονομάστηκε έτσι από τον Ντένις Γκαμπόρ (Dennis Gabor) το 1947, δέκα χρόνια πριν ανακαλυφθεί το λέιζερ. Η λέξη ολόγραμμα προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις “όλος” και “γράμμα” (το αντικείμενο της εγγραφής πληροφορίας). Το ολόγραμμα περιέχει ολόκληρο το μήνυμα ή ολόκληρη την εικόνα.

Οι απεικονίσεις αυτές - που καλούνται ολογράμματα – έχουν ένα μοναδικό χαρακτηριστικό: παρουσιάζουν και τις τρεις διαστάσεις του αντικειμένου, ενώ ταυτόχρονα διαθέτουν το φαινόμενο της παράλλαξης. Αυτό σημαίνει ότι, καθώς ο παρατηρητής μετακινεί δεξιά – αριστερά το κεφάλι του, αλλάζοντας έτσι τη γωνία θέασης, βλέπει διαφορετικές όψεις του ίδιου αντικειμένου που ολογραφήθηκε. Η μοναδική αυτή ιδιότητα των ολογραμμάτων τα κάνει να θυμίζουν στερεοσκοπικές φωτογραφίες, αν και η αίσθηση της παρατήρησης ενός ολογράμματος είναι ασύγκριτα καλύτερη από αυτήν της στερεοσκοπικής φωτογραφίας.

Το ολόγραμμα αποτελείται από συγκεχυμένες γραμμές, μικροσκοπικές περιοχές με κροσσούς με διαφορετική πυκνότητα – σκοτεινές εκεί όπου τα μέτωπα των κυμάτων από το αντικείμενο και τη δέσμη αναφοράς έφτασαν σε φάση και φωτεινές εκεί όπου τα μέτωπα έφτασαν με διαφορά φάσης.

ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

* Ολόγραμμα ανάκλασης: Το μεγάλο προσόν των ανακλαστικών ολογραμμάτων είναι ότι αυτά γίνονται ορατά με το φωτισμό τους από τον Ήλιο ή από κοινή, συμβατική λάμπα ισχυρού φωτισμού.

* Ολόγραμμα ουράνιου τόξου: Τα ολογράμματα ουράνιου τόξου είναι αυτά που στη θεώρησή τους παρουσιάζουν όλα σχεδόν τα χρώματα του ουράνιου τόξου ανάλογα με τη γωνία παρατήρησης. Οι πιστωτικές κάρτες, οι συσκευασίες μερικών τροφίμων, οι ταινίες γνησιότητα σε κασέτες ή CD είναι μερικές μόνο περιπτώσεις.

* Ολόγραμμα κίνησης: Τα ολογράμματα κίνησης είναι αυτά που, πέρα από τον τρισδιάστατο χαρακτήρα ενός αντικειμένου, εμφανίζουν και την κίνηση που είχε το αντικείμενο κατά τη στιγμή της ολογράφησης. Τα ολογράμματα της κατηγορίας αυτής προϋποθέτουν εργαστήρια με συσκευές λέιζερ ειδικού τύπου, όπως και διατάξεις με αυξημένες απαιτήσεις.

ΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Πολλοί καλλιτέχνες, επιστήμονες, σχεδιαστές, αρχιτέκτονες και μέλη του ευρέος κοινού έχουν ποθήσει για την μεγάλης κλίμακας ολογραφία από την δεκαετία του ’40. Έχουν γίνει πολλές προσπάθειες κατά την διάρκεια των τελευταίων 50 ετών λόγω του ότι ταιριάζει ιδανικά το ολόγραμμα στη αρχιτεκτονική.

ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΦΩΣ

Η αποτυπωμένη σε ανάγλυφο ολογραφία, εκτός από την προσφορά ενός παραγόμενου μαζικά υλικού κατασκευής , έχει δώσει στους καλλιτέχνες και στους σχεδιαστές ένα νέο υλικό για την δημιουργία ενός ολογραφικού σχεδίου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα κτίρια ως γλυπτό.

ΕΠΙΚΕΡΑΜΩΣΗ

Διάφορες επιχειρήσεις έχουν παράγει τώρα τα τελειωτικά υλικά, τα οποία ενσωματώνουν τα ολογραφικά στοιχεία.

Αυτά τα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί για την επένδυση τοίχων γυαλιού για τις εμπορικές εκθέσεις, όπως για παράδειγμα σε μια κατασκευή για την εταιρία της Intel. Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως με τα υλικά αυτά δεν είναι απαραίτητος ο συγκεκριμένος κατευθυνόμενος φωτισμός.

Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε επιφάνειες επίπλου.

Αυτά είναι καθαρώς οπτικά αποτελέσματα που ενσωματώνονται στα προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διακοσμητική χρήση, αλλά και η ίδια ιδέα της διάθλασης και της επικεράμωσης, έχει χρησιμοποιηθεί από τους καλλιτέχνες ως τρόπος εγκατάστασης της κίνησης.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1. Paul G. Hewitt “Οι Έννοιες της Φυσικής” τόμος ΙΙ

2. Hugh D. Young “Πανεπιστημιακή Φυσική” τόμος Β’

3. www.temle.edu

www.tocusmag.gr

http://www.apepper.com/content/articles/rca2002/index.html

Skiasis Protection  -  ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ 92, ΜΟΣΧΑΤΟ, T.K. 183 45
Τηλ:210-9580601  Φαξ: 210-9580655  Email: [email protected]
Αρ. Γ.Ε.ΜΗ: 122205407000